tisdag, mars 17, 2009

Ilsken som ett bi

Hej hopp. Hemma mellan surgery och min elective. Djup suck. Varför ska jag ha en elective som börjar klockan 17.30 för? Som jag dessutom inte tycker om. bra jobbat i det valet Nina!

Idag på kirurgin så hade vi en av de gamla proferssorerna. L. Han var... intressant. Han gick bra igenom faktan och så man han hade små egenskaper som var lite lätt intressanta. Tyvärr eftersom det är sista letionen för dagen och man börjar bli trött och sliten så är det oftast bra när lärarna slutar i tid. Professor L bara malde på och malde på. Jag som var tvungen att handla, hinna hem och äta innan min elective blev mer och mer irriterad ju längre han drog ut på tiden. Jag tror jag såg ut som ett litet åskmoln på slutet. Klasskamrat C bara kollade på mig och skrattade. Det är liksom hyfsat okay att folk drar över tiden om det är intressant och man inte har någon lektion efteråt. Men inte idag!

Morr

Inga kommentarer: