tisdag, mars 24, 2009

Låååång dag

Som alla tisdagar så började dagen med Cardiology. Vår lärare var på strålande humör och det var verkligen roligt att se. Som en ung pojke igen. Otroligt gulligt. Sedan hade jag håltimme och gick och hämtade lite grjer som vi hade lämnat in för kopiering. Hämtade våra resedokument från resebyrån. 5 dagar kvar. 5 dagar! var även duktig och betalade räkningar på posten. Sista ordentliga lektionen för dagen var Oral medicine där vi lärde oss saker om tandsten och tandkräm som vi inte visste tidigare. Sedan hade jag förstås min dumma elective på kvällen så jag kom inte hem förräns strax efter klockan 19. Gjorde lite grönsakssoppa och pratade lite med mamma och co. Så var denna dagen över. Imorgon är en riktig monsterdag så jag passar på att slappa lite ikväll medans jag kan.
En väldigt suddig bild på en blomma jag köpte av en uteliggare idag. Han är så söt och hälsar och vinkar alltid när man cyklar förbi.

Inga kommentarer: