torsdag, mars 26, 2009

Biblioteksdag

Imorse mötte jag upp söta T på biblioteket. Vi är så grymma som kom oss dit. *dansar glädjedansen* Vi pluggade på ordentligt inne på biblioteket. Fractures of the femur, knee injuries, kidneystones ja hela faderallan. Lunch blev det på café Paulus.
Nu till the big exciting news! T berättade för mig att hon har anmält sig till sthlm halvmara hon med! Jag hade lust att ge ut ett glädjetjut men eftersom vi satt inne på biblioteket då så gick det inte för sig. Vi ska träna tillsammans och komma i god form till 12 september då gäller det.
Jag är så sjukt taggad. Jag vill springa nu! Men jag har lovat mig själv att låta min kropp vila tills kangoo passet på lördag eftersom jag fortfarande har hosta.
På söndag börjar mitt påsklov! Så jäkla kul! Min hjärna har tagit semester!
Nu ska jag käka en macka och sedan ska jag iväg på studiemöte. Jag har gjort massa kluriga frågor till mina vänner. Moahaha.
Roliga grejer man kan skruva fast i ben för att fixa brott...

Inga kommentarer: