tisdag, mars 17, 2009

Weetluhrk

Haha i ren protest mot förkylning etc så gjorde jag vitlöksbröd idag. Jag gjorde det starkt för jag tänkte att nu ska förkylningen bort. Nu sitter jag här och känner hur det riktigt ångar vitlök omkring mig. Staaaaaackars patienter imorgon. Det blir till att skölja ordentligt med fluorskölj både innan jag går och lägger mig och imorgon innan urologyn. Samt be till högre makter att det hjälper. Till min lilla homeremedy med vitlök så har jag ingefärsthé. Äckligt värre men det ska vara bra för hosta har jag hört. Vi toppar allt med lite Cvitamin för det kan ju aldrig skada. Haha jag är skeptiskt till att ta tabletter om jag inte är absolut döende. Dricker hellre vidrigt ingefärsthé.

Idag är det en hel vecka sedan vi var i Villany! Herregud tiden går. Jag skulle egentligen ha uppdaterat min embryology kunskap idag men det hanns icke med. Det får bli imorgon. Tillsammans med de fyra frågorna jag ska hinna med imorgon! Merde varför ska jag alltid ha så lite tid! Att göra listan börjar bli lite lång just nu.

Inga kommentarer: