lördag, mars 14, 2009

time to work

Godmorgon godmorgon! Härligt med helg! Solen skiner ute och jag tog och ställde ut min tvätt som jag tvättade igårkväll så det skulle torka upp det sista lite fortare.
Well eftersom jag har varit ganska borta de senaste dagarna så har jag fått absolut nada gjort. Detta innebär att fint väder eller ej. Min lördag ska spenderas över skolböckerna. Jag har fyra (4!) frågor som ska presenteras imorgon och hittils har jag förberett noll (0!). Grrrrrreat.
Tänkte presentera en liten bild som visar ganska bra vilken "tröskel" vi gick över förra året. The big 3rd year. Häromveckan sållade jag i min bokhylla och tog ut alla notes (=anteckningar och kopierade texter) från 3e året och ställde dom jämte 4e. Bara för att. Resultatet?
Liiite skillnad va? Då ska ni också tänka på att detta är bara notes. Det tillkommer böcker med. Vi har många kurser per termin det här året också så det blir en hel del plugg som ni har märkt ändå. Ville bara visa. Det är galet. Riktigt galet. Men nu får jag sluta maska mig och sätta fart med urology, orthopaedics/trauma, clinical immunology and rheumatology and cardiology! På med glasögon och myskläder och en kopp thé!

Inga kommentarer: