måndag, mars 09, 2009

Härlig start på veckan!

En lektion. Det är ingen dålig start på veckan det. Dessutom är vår traumalärare så himla söt. Han ser ut som om han hela tiden är förvånad. Idag skrek han helt plötsligt ut OH NO högt i klassrummet och alla trodde att det hade hänt något hemskt. Men han hade bara glömt att tala om namnet på ytterligare en fraktur på tibia och för detta bad han om ursäkt 50 miljoner gånger. Haha men lilla snuttegull då :P.
Sedan efter trauman så hade jag och T lite kvalitetstid med varandra =). Vi handlade present på Arkad och sedan åkte vi hem till mig och tittade på film. Ps I love you! Jag verkligen älskar den filmen. Dessutom så hade hon inte sett den så det passade ju alldeles utmärkt.
Eftersom vi var så effektiva så var klockan inte mer än 18 innan vi han bli färdiga så nu på kvällen så hann jag fixa med lite grejer som jag var tvungen att göra så det var ju helt perfekt.
Vädret här nere har PMS. Ena sekunden är det solsken och man kan sitta utanför skolan och dricka kaffe och nästa sekund så spöregnar det. Grrrrreat!

På mitt köksbord just nu...

Inga kommentarer: