fredag, mars 27, 2009

Fredag=lov

Om min hjärna hade gått på semester igår så var det ingenting jäntemot vad den sysslade med idag. Jag var fysiskt på plats på lektionen men tankarna var på helt andra ställen. Inte ett ord fick jag med mig. Tecken på att man behöver semester kanske?

Jag och T möttes upp och åt lunch på bisto Corso. God mat och billigt också. Jag åt lammgulash eller baránygulyás som jag tror det stavas på ungerska. Höll på att somna här hemma på eftermiddagen trots att jag inte har gjort något produktivt. Jo jag har tagit fram resväskan och börjat packa. 2 dagar kvar. 2 dagar!!!! *hoppar upp och ner*

Ikväll har jag lovat att jag ska följa med på pubquiz. Organiseras av ANSA och jag har aldrig varit där men ikväll ska jag bidra med min lysande allmänbildning *host host* =)
2 dagar kvar. Bara tanken gör mig happy as a hippo=)

Inga kommentarer: