fredag, mars 20, 2009

Confessions of a shopaholic


Vilken rörig dag. Vi hade som vanligt på fredagar practical CT/US kurs. Idag var den dock inte praktisk utan en teoretisk lektion om pulse doppler. Lite segt för att vara så tidigt på morgonen men det var lugnt. Efter detta så gick dagen i stort sett åt skogen. Jag hade ett par timmar lediga före ett möte kl 13 så då mötte jag upp JS och så käkade vi våfflor på arkad med glass och färska jordgubbar. Mums. När jag kom till mötet så var det inställt. Det hade börjat regna/snöa snöblandat regn. Ingen av de tre bankomaterna i närheten funkade.

Sedan gick jag ner på arkad för jag skulle fixa lite grejer till egypten och senare möta upp en kompis där. När jag hade handlat klart hade jag typ två timmar till godo innan min kompis skulle komma så jag fick fördriva tiden. När tiden då vi skulle mötas kom så var jag helt slut och sedan kom personen inte. Jag ringde då upp personen i fråga och det visade sig att vi hade missförstått varandra och hon kom inte. MERDE MERDE MERDE. Det var bara att pallra sig hemmåt.

Nu har jag bara kollat på film och försökt få igen krafterna. Men allt är införskaffat inför resan i alla fall. Det är ju bra det även om jag blev fattig på kuppen.

Inga kommentarer: