onsdag, mars 18, 2009

Orthopaedics

Solen sken och det har blåst som attan i Pécs idag. Men solen var efterlängtad. Jag är så nöjd för idag har jag fått gjort en hel del grejer under min två timmar håltimme så det känns nice.

Fick köpt nya anteckningsböcker till skolan. Jag bokade två appointments som behövs i förberedande syfte inför egypten. Jag gick inom resebyrån och fixade så att vi får alla papper vi behöver på måndag. Jag gick inom surgical techniques dept och hämtade mitt armband som låg så fint i ett kuvert inne i deras kassavalv. Samt att jag hann med att ta en en timmes lång fika med bäste JS utomhus i solen.

Sedan avslutar man dagen med lektion i orthopaedics. Jag gillar orthopaedics. Man ser problem. Man fixar problem. No fuss. Dessutom så är alla läkarna där väldigt trevliga och får en att känna sig som om man är med i gänget på ett sätt. Nice nice nice!

Ungefär såhär har det sett ut idag. Fast tänk er typ allt hår (brunt) i ansiktet. Non stop. Haha inte behöver man föna håret en dag som den här inte. Bilden togs i sommras i Danmark.
Nu ska jag äta lite middag och sedan ska jag plugga i ett par timmar. Livet är härligt idag!

Inga kommentarer: