söndag, mars 22, 2009

Milleniumbal

Oj oj oj vilken kväll! Herregud vad kul jag hade! Det var en supergod trerätters middag. Damernas tal till herrarna och herrarnas tal till damerna, underhållning och lotteri. Jag vann en liten flaska baileys och godis. Haha jag som ALDRIG vinner något!!! Jag blev glad glad glad. Efteråt så var det dans med DJ i samma lokal. Som jag dansade. Jag har inte dansat så mycket på år och dar (känns i benen idag). Det bästa var att när det började göra ont i samtliga tjejers fötter så tog alla helt sonika av sig skorna och dansade i strumplästen. Så himla kul!! Skönt att kunna ta av sig skorna eftersom golvet var rent och fint och vi hade hela lokalen till oss själva. Sweet life!

Idag så vaknade jag av att solen sken klockan 9 och efter att ha ätit lite frukost så satte jag mig ute på balkongen med en filt om benen och drack kaffe och pluggade! Hur underbart är inte det på en skala??!!! Nu ska jag promenera iväg i det fina vädret till S där vi ska ha studiemöte och få lite middag. HÄÄÄÄÄÄRLIGT!
Det var alltså ingen balklänningsbal. Det heter bara Milleniumsbal. Dresscode var semi-formal=LBD

Inga kommentarer: