söndag, mars 08, 2009

Lösningen

till mitt problem igår blev att jag satte på min värmedyna, köp ner i sängen och kollade på film. Då blev jag tillslut varm. Men inte kunde jag sova för det. Spring i benen/restless legs alltså iblands blir man bara frustrerad. Men det hjälper inte att skrika på benen heller. Dom vill inte ligga still för det. Idag så orade jag därför inte gå upp ur sängen när väckarklockan ringde. detta resulterade i att min hjärna totalt vägrar starta idag. Det är segt som kola uppe bakom pannbenet. Detta trots kaffe.

Men det är trots detta en väldigt bra dag. Startade dagen med att kolla min mail och jag hade fått två mail som inte var konstiga människor som vill adda mig på facebook eller reklam från CSN/MSN eller annan firma. Dessutom var det två oerhört bra mail som piggade upp mig otroligt mycket!
Stormen ute har fortsatt även idag och jag har frusit i själen av att bara titta ut. Så jag tog mig en dushch och vred upp temperaturen till tropiska grader i lägenheten. Man kan dansa hula-hula på golvet om man känner för det. Se vad som händer då! Vädret fattar vinken och trots att det blåser orkan ute så tittar solen fram och genast börjar det tina i själen... Livet är så mycket lättare att leva när solen är framme.

Inga kommentarer: