tisdag, mars 03, 2009

7 dagar

Usch. Jag har verkligen varit mega seg hela dagen idag. Trots att jag har sovit gott så känns det som om jag inte har vaknat till på hela dagen. Sjuuuhuukt trött.
Idag har varit ytterligare en vikarie dag. Morr vad är det med denna veckan och vikarier? Är det typ sportlov i ungern eller? Jag trodde inte det fanns och ungarna går fortfarande i skolan som är granne med mig ju.
Imorse hade vi en riktigt arrogant jäkel i cardiologyn. Han missförstod oss hela tiden och var tyken. Tack och lov att jag inte har honom i normalfallet.
Sedan var det surgery lektion och nu är jag hemma. Ska gå en promenad för att ta ut pengar till hyran senare och sedan ska jag nog banne mig bara gå och lägga mig igen. Idag was just not ment to be...
Nu är det en veckas detox som gäller. 6 days to go...


Edit: Jag min svaga själ gav upp. Detox är inget för mig! Imorgon ska jag starta dagen med en stor kopp kaffe. Jag har en missbrukarsjäl helt enkelt

1 kommentar:

Anonym sa...

Missbrukar-själ här också!!
Kram B