lördag, mars 07, 2009

E frys!

= Jag fryser på norsk dialekt. Vart tog det fina vädret vägen. Jag är kall ända in i benen. Filt och soppa till middag får det bli.
Idag har jag spenderat dagen på biblioteket inne i stan. Suttit och bläddrat lite i Kumar& Clark och förberett det jag ska prata om på studiemötet imorgon.

Smet iväg ner till McCafé och köpte med mig en stor kaffe att dricka till smörgåspaketet. Mums det var gott. Dessutom så åkte jag inom posten på väg till biblioteket och hämtade ut ett brev som mamma hade skickat till mig men som var för stort för brevlådan. Lite papper till sommaren och så. Sötmamsingen hade även skickat med en tidning till mig! Jag blev så glad så glad. sånt piggar verkligen upp en trist dag som denna. Så jag kunde sitta och bläddra i den samtidigt som jag åt mina smörgåsar och drack mitt kaffe.


När jag tröttnade på biblioteket så tog jag en kaffe med söta T, köpte lite blommor till lägenheten och när jag sedan kom hem så pluggade jag lite till.



Igår när helikoptern lyfte från skolområdet.

Inga kommentarer: