lördag, februari 28, 2009

Men Nina då!

Idag är en sådan dag när jag blir lite rädd för mig själv. Totalt tankspridd. Trots detta faktum så har jag lyckats komponera en espressotårta och lite andra grejer här! Undrar hur det kommer att smaka dock för som sagt var det alla skruvar sitter inte riktigt fast idag.
Har varit och tränat. Det var skönt eftersom jag inte hann det igår!
Nu kom jag på att jag har glömt bort att dricka kaffe idag! Skulle koka mig en kopp vid tolvtiden tror jag och det glömde jag bort.
Sedan skulla jag sätta på pastan på plattan till spagetti med köttfärssås. Sedan undrade jag en kvart senare varför spagettin inte koade...
Nina jag tror du och alla andra vet att man måste sätta på plattan för att den ska bli varm. Det hjälper inte att bara ställa kastrullen på och gå därifrån.
Aj nu börjar kaffehuvudvärken komma så jag får gå och bota mig själv.
Ikväll blir det Knytkakskalas och inflyttningsfest! Allt i ett!

Inga kommentarer: