måndag, februari 09, 2009

Plaster

Ännu en härlig dag i min underbara värld. Ibland måste jag bara säga att jag är så himla glad för livet jag lever här nere! Det är inte många andra platser där man börjar veckan med att gipsa in sina klasskamraters armar =)
Avslutade dagen med ortopedi. S berättade att de hade käkat nachos igår och jag blev så himla sugen på det så jag var tvungen att gå förbi affären efter sista föreläsningen och köpa de sista ingredienserna till att göra tacos till middag!

Nu håller jag på att packa min träningsväska och klockan 19 så ska här tränas. Underbart. Fortfarande lite lätt förskyld så jag får ta det lugnt men jag har haft krypningar i benen de senaste nätterna så jag bara måste komma igång med träningen igen. Hur ska vi annars ta oss igenom en halvmara?

Men om mamma av någon underlig anledning hittat hit till bloggen och läser det här inlägget så ska jag naturligtvis inte träna ikväll. Jag som medicinstuderande vet bättre. Oh ja. Absolut inte träna! Jag sitter hemma och knypplar och läser läxor. Jajamänsan ;) Jag loooovar=)


Min fina träningsoverall som jag fick av söta lilla mamsen. På rean och allt. Det händer inte ofta att man hittar grejer man vill ha då! XO

Inga kommentarer: