fredag, februari 20, 2009

Jagad

Ja herregud! Inatt blev jag jagad. Hela natten. Drömde säkert tre olika drömmar som alla hade gemensamt att jag blev jagad. Vaknade till och kollade på klockan flr något kändes fel. Det var en helt korrekt känsla eftersom klockan var 07.17 och jag börjar lockan 8 på sjukhuset.
Jag kan tala om vad jag tänkte då.

HELVETE!

(mamma om du läser det här ursäkta svordomen men jag måste ju vara ärlig) :P
Ja det var bara upp, på med kläderna och ut genom dörren. Jag kom i tid nemas problemas men bristen på kaffe och frukost gjorde mig jäkligt seg.
Efter lektionen som var värsta high.tech grejer så var det dags att gå och hålla på lite med forskning. Där var man inte lite ringrostig: Det har är en pipett. Va? Verkligen?
Efter att vi hade satt igång en PCR som skulle hålla på i tolv timmar så gick jag hem. Jepp jepp.
Nu dricker jag min sjuttioelfte kaffe för dagen och försöker vakna till.
Angående mina drömmar: Jagad= stressad? jo tjena! Jag är uppbokad till fredag nästa vecka. Hur i ********* gick det till?


Försökte hitta en bra bild som symboliserade min dag so far... Men ack nej det fanns inte så det får bli en bild på min fula nuna igen...

Inga kommentarer: