tisdag, februari 17, 2009

In a very bad mood

Idag har jag varit på dåligt humör. Från det att dagen började med att jag rusade in i ett seminar room rätt in i en föreläsning för 5e år elever och tänkte helt fel och trodde att en av dom hade cardiology med mig. Tills sista lektionen som var så fruktansvärt dålig att jag hade svårt att hålla ögonen öppna. Miserable.
Till och med personen som satt jämte mig på biblioteket irriterade mig. Vem sitter och knäcker fingrarna stup i kvarten på ett bibliotek. Först och främst är ljudet irriterande. Sedan vet personen i fråga vad det sliter på lederna när man gör så??!!!! Troligtvis inte eftersom han satt och läste anatomy.
Snyft. Jag ska göra mig en stor kopp thé försöka komma i säng i tid så jag får sova lite.
Det är liksom inte alltid man kommer in i seminar roomen och får se ett bord fyllt av sånt här:

Bilder från traumalektionen igår...

1 kommentar:

Anonym sa...

bad mood? Det är ju så att: blondes have more fun!! =D