söndag, februari 15, 2009

Sunday Breakfast

Finns det något bättre än att börja söndagen med stor frukost tillsammans med sina bästa kompisar? Nej jag tror inte det! Vi samlades hemma hos mig för att planera och lägga upp studierna och passade på att äta storfrukost tillsammans. Hur mysigt som helst att bara sitta och dricka kaffe och äta smörgåsar och yoghurt med müsli och frukt. Frukosten blev nästan brunch för att det var så gott att bara sitta och småäta.
Blev väldigt inspirerad att sätta mig ner och plugga. Skönt att komma igång igen!
Nu jäklar ska det köras på! Full fart people!
Jag har även passat på och sålt min gode livskamrat. Mitt skelett Ben har numera vandrat vidare till folk som behöver honom bättre. Men det har varit a good couple of years my friend. Vart ska jag nu hänga min rock och mitt stetoskop någonstans?

Han till och med ler på bilden! Oh I'm going to miss him!

Inga kommentarer: