måndag, februari 16, 2009

New era

Ja mina kära vänner idag gjorde jag slag i saken och gick ock klippte mig.det har ju sedan en tid tillbaka varit ganska nödvändigt men jag har helt enkelt inte haft tid...
Och nu till den stora överraskningen.
Jag har bytt hårfärg! Idag så tänkte jag: Nina sluta mesa både T och syster yster har gjort det och ser/sett fantastiska ut. Varför vågar du inte?
Så voila! BEFORE:


And now AFTER





en liten glimt över förändringen i alla fall... Jag fattar fortfarande inte att jag inte är blond. Ska bli intressant att se folks reaktioner imorgon! Jag lovar att jag ska ta lite mer egobilder av mig själv någon annan dag i dagsljus så ni kan se färgen lite bättre! Kanske till och med en bild på fejset också men just nu ser jag ut som om jag har blivit överkörd av en långtradare, men en liten humm om den numera brunette och smartare Nina som kommer komma till cardiologyn imorgon fick ni allt

Inga kommentarer: