lördag, februari 14, 2009

Amazonas krigare

Igår så var jag på något väldigt intressant. Det hette Full Fitness och var på ett nyöppnat träningscenter här i stan. Klassen leddes av en liten ungerska med långt utsläppt hår ner till midjan. Hon var som en liten mini-amazonas warrior. Vilket tempo. Vi använde oss av rör som var fyllda till hälften med sand innuti. Själva klassen var en blandning mellan aerobics och salsa steg kombinerat med olika rörelser med dom där rören. Man såg tydliga influenser från krigsstrategier. Det enda man behövde göra var att byta ut röret mot ett svärd så kunde vi faktiskt ha varit krigare. Krigare som hoppade omkring med aerobics steg. Allt detta hölls till hög snabb musik så adrenalinet pumpade verkligen. Oerhört kul klass.

MEN... JAG HAR ONT ÖVERALLT IDAG.
Kan knappt röra mig en millimeter. Det gör ont det gör ont som Lena PH säger. Hjälp!

senare på kvällen så tog jag en liten tur förbi S och vi drack lite vin och pratade och sedan drog vi vidare till Dante där det var international students party. Det var väldigt kul! under hela kvällen så snöade det och nu är det ca fem cm snö utanför huset. Helt galet!
Ja det här var ju lilla jag igår. Minus ljusreflektionen på kinden...

Inga kommentarer: