söndag, februari 08, 2009

Hallelujah

Lyssna på Alexandra Burkes version av den här fantastiska låten.

Så fantastiskt vacker. Den har spelats på repeat i flera dagar nu. Idag såg jag videon för första gången och även den var bra. Kolla glädjen när hon vinner i slutet av videon. Herregud tårarna trillade nästan här i vardagsrummet...

Fast oavsett vad min kära syster säger så är James Buckleys version fortfarande bäst!
Samtidigt så har jag faktiskt gått franska sektionen även om statusen på min franska är extremt dålig just nu. Så då måste nästan en länk till komma med.
Sådär det var musikminuten för denna gång

2 kommentarer:

Anonym sa...

hejsan!
jag råkade hitta dig på bloggportalen för någon vecka sen, och har följt din blogg sen dess! :)
jag har släktingar från Ungern, så tycker det är intressant att läsa om din vistelse där!
hade så kanon :) kram

Nina sa...

Vad kul att du läser min lilla blogg!
Jag blev verkligen glad över att du skriver en kommentar om det med=)
Kram