onsdag, februari 04, 2009

En riktigt behaglig dag!

Urologin slutade tidigare än schemalagt. Så jag J och T hade långlunch på trafik. God typisk ungersk mat. Förrätt+ varmrätt= 1000 ft vilket är ca 30 kr. Härligt! till förrätt blev det grönsakssoppa. Till varmrätt åt jag pannkakor fyllda med köttragu och sås till. Låter kanske lite konstigt men det var faktiskt väldigt gott
Sedan hade vi ortopedi. Vi såg på när bebisar gipsades. Hela klassen (idag hela fem stycken) stod bakom läraren och gjorde grimaser åt bebisarna och när läraren vände sig om så måste vi ha sett helt för roliga ut. Alla som arbetade där var så skönt avslapnadde och knallade runt i senapsgula scrubs som såg hel för jävliga ut. Men störtskön atmosfär.

Nu har jag precis kommit hem och ska strax promenera iväg igen. Har blivit bjuden på middag hemma hos salsapartner JS så jag ska köpa en flaska vin på vägen samt betala lite räkningar på posten och sedan ska vi käka middag och se en film!

mysigt värre så här mitt i veckan!
XOXO

Inga kommentarer: