torsdag, februari 26, 2009

Libra (ry) day

Idag hade jag bara förläsningar på schemat så det blev en lång biblioteksdag av dagen idag. Det var så mysigt att sitta där medans alla runt omkring mig stressade med biologi och anatomi. Hann bli färdig med mina uppgifter och kunde sitta och läsa lite rheumatology som jag ville och när jag totaltröttnade så kunde jag faktiskt bara gå hem.


Biblioteksdagen började dock inte så bra eftersom jag skar upp halva min tumme på ett papper. Helskotta vad ont det gör! Det gör ont även nu på kvällen. Så jag har ojat mig halva dagen för detta.

Nu på kvällen så har jag haft studiemöte hemma hos Å. Kom hem därifrån för inte allt för länge sedan och sitter och kollar på ett avsnitt project runway. Avsnittet är inspirerat av stjärntecken, något vi diskuterade tidigare under veckan. Vad det heter på olika språk och sådant. Så nu var jag tvungen att kolla upp det. Har man inte något att plugga in så skaffar man sig det.
Så vad heter våg på engelska? Hett tips. Kolla rubriken... Ordvits på hög nivå.

Inga kommentarer: