söndag, februari 08, 2009

Sunday

Igår så var jag som sagt på lunch med T. Vi gick till Afium. Det var jättetrevligt och som alltid väldigt god mat. En liten historia som kan vara värd att nämna var att toalettstolen exploderade när jag skulle spola. Vatten sprutade som en fontän upp på väggarna (men inte på mig tack och lov) och rann ut på golvet. Jag tror jag aldrig varit så chockad i hela mitt liv. Det blir en kul historia att berätta för barnbarnen...

Efter afium drog vi till ett mysigt lite kafe jag aldrig varit på tidigare och drack kaffe och en sjukt god varm choklad med chilli.
Senare på kvällen så gick vi på bio och såg Benjamin Button. Det var en fin film om än nååågot lång kanske men bra ändå!

Idag har jag bara tagit det lugnt och sitter här med en kopp earl grey och regnet vräker ner utanför! Ska snart göra mig en grekisk sallad till lunch tror jag.


To B: Jajamänsan! Jag ska följa frisörens ordinationer! Skulle egentligen kommit till experten själv när jag var hemma men det finns för få timmar på dygnet ibland=) Nu får vi bara hålla tummarna att mitt hår inte får ungerns signaturfärg- signalrött när jag tar mig till frissan här.

Inga kommentarer: