torsdag, februari 19, 2009

Busig

Idag känner jag mig på bushumör. Det var lite svårt för att stå inne på oncology och lyssna på strålningslära. Japp det var det verkligen. Tror jag fokuserade med på planchen från Göteborg som läraren hade på väggen än vad jag gjorde på vad han sa. Det var förbenat tråkigt.
Det tyckte många med i min klass som satt och typ sov större delen av tiden.

Efteråt så åt vi lunch på paulus och jag handlade med mig lite grejer hem från DM. Fortfarande inget som man kan släppa ut energin till. Vilket nog är bra eftersom jag har en träningsvärk som ligger i start groparna.

Får nog studsa bort till T sen. Det är dags för studiemöte. Oh yeah. Orthopaedics och urology närmare bestämt.

Nu kommer jag på vad min hyperaktivitet kommer ifrån. Tre kaffe på raken. Varför ska kaffe vara så gott att man glömmer bort hur mycket koffein det är i det? Merde!
Någon som vill ha mina perfekta anteckningar från lektionen? tur att vi fick en handout på slutet med the basic essence of the seminar. Annars hade det blivit problem att repetera till examen. Eller?

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, jag som trodde plugget i Ungern var AS jobbigt. Hade visst HELT fel :P