söndag, november 02, 2008

V as in Victory

Ikväll har jag segrat! Över mig själv! Så jäkla nöjd. Istället för att gå och se en episod av någon serie (som jag brukar göra på kvällarna) när jag kom hem så satte jag igång direkt. Nu har jag plockat iordning här hemma efter hurricane Nina. Sedan diskade jag upp bytte ett hyllplan i min bokhylla som jag har gått och stört mig på väldigt länge. Vikt ihop kläder. Nu ska jag föra över lite pengar till mitt kort så jag kan betala hyran imorgon och sedan ska jag gå och lägga mig. Nu börjar Ninas mer struturerade liv för jag har även packat min skolväska och lagt fram kläder till imorgon. haha det måste vara första gången i hela mitt liv jag gör detta=)
Har varit på strålande humör hela eftermiddagen. God knows why men hey lika bra att vara glad att det är en bra dag. Så nu tycker jag att vi allesammans håller tummarna för att humöret håller i isg imorgon för det kommer att bli en lång och kämpig dag imorgon så jag behöver all energi jag kan få!
Nej nu ska jag ta och fixa den där pengafrågan så jag kan få sova sen!
Puss på er allesammans hoppas ni får en superbra start på veckan imorgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det luktar lite kärlek om denna dagen! Kan de vara så att någon grabb har skrivit i din "gradebook" på Halloweenfesten...?
Kramar i massor från Bodil i Sverige