måndag, november 03, 2008

M som i mååååndag

Jäklar i jag vet inte vad vilken lång dag. Jag är helt färdig.
Dagen började bra. 18 grader i ungern. Jag stod utanför sjukhuset i ett linne. I ETT LINNE. I november! Haha! Livet är allt underbart.
ENT var seeeeeeegt. Jag. Herregud finner inga ord. Dessutom drog det över lite på tiden och jag fick cykla som en galning för att komma tillbaka till skolan och ha 10 min lunchpaus innan det var dags för lite research på pathodept.
Fyra timmar senare så stapplade jag ut därifrån. Mitt stackars huvud.
Sedan var det bara att raska upp till biblioteket. Där gjorde pharman sitt och jag trodde ögonen skulle gå i kors av trötthet.
Vid åtta tiden så var det bara att cykla hem för att betala hyran och nu har jag sett ett avsnitt greys anatomy.
Jag känner mig som om jag har blivit överkörd av en ångvält. Well det finns dom som har det värre.
Såg att mitt schema verkar innebära många sena kvällar den här veckan tis~21 onsdag~19 tors~21 och fredag är osäkert ännu men jag antar att det blir spinning och då blir det ~20.
Hmm dessutom halvlovade jag idag att jag skulle fundera på att baka en typisk svenska kaka till på fredag. Funderade på lussekatter men det tar ju sin tid att göra och om man inte har den tiden så får man hitta på något annat. Har ni några förslag?
Nej nu kryper jag nog ner i sängen och glömmer bort alla måsten för ett tag eller två.
Natti natti

ps. Hahaha B underbar kommentar! Så som jag skrattade när jag läste den. Så är väl tyvärr inte fallet utan bara allmänt glad. Antar att det bra vädret gör sitt =) Massor med kramar till dig med! Vad kul att du fortfarande läser min lilla blogg!

Inga kommentarer: