onsdag, november 12, 2008

Strömavbrott

Hemma! Hurra!
Idag hade jag public health första timmen. Usch det är alltid lika tråkigt! Plus man förstår inte alltid varför man ska lära sig detta. Aj! Efter det så var det ENT lecture. Han var så söt Proffessorn. Eller han är alltid söt. Dessutom så visar han filmer som lämnar en med tanken: Kan man göra så där? Tydligen!
Efteråt så var det dags för biblioteket. Pharmacology. På slutet så var jag så trött på alla mediciner att jag blev deprimerad av antidepressiva. Okay kanske inte bokstavligt talat men ändå. Så tillslut så bytte jag till radiology. Då blev jag riktigt trött. Speciellt på att de inte har pilar på bilderna som demonstrerar vad de pratar om för det är inte alltid jag ser det! Aja. Helt plötsligt när jag stod och frågade S en fråga så blev det helt svart i biblioteket. Kolmörkt. Strömmen gick! Den kom inte på på flera minuter! Det var en kul upplevelse. Alla började typ skratta och ta upp mobiltelefonerna för att få ljus!
Det tog jag som ett tecken för att det var dags att packa ihop böckerna. Men eftersom detta skulle bryta min klockan 9 regel så passade jag på att traska ut till tesco och storhandla. Herregud! Vad jag hatar att storhandla. Det finns nog inget tråkigare!
Nu ska jag dessutom diska up! Wohoooo jippie!

Inga kommentarer: