torsdag, november 13, 2008

Hmm en liten uppsats kommer lastad

Om det ändå vore så väl. Nej jag fick gå hem lite tidigare från biblioteket idag. På ett villkor. Att jag sätter mig vid datorn och fortsätter skriva på min uppsats i public health. En sida klar två till att skriva. Suck. Djup suck. har redan lyckats maska lite med att äta middag och lite andra småsaker men nu finns här ingen pardon. Ut ska internetkabeln och in i den andra datorn så jag har något mysigt att se när jag är klar med rapporten. Sen får helgen tillbringas med att snygga till språket etc och sedan nästa onsdag ska den vara färdig för inlämning. Detta kanske tycks vara väldigt gott om tid men i min världs så svischar dagarna förbi och "exaaaaaamperiod is coming". (citerade en lärare där) så detta är vad jag får tillbringa min kväll med. det och hänga tvätt som jag hade glömt bort fram tills nu. Bra att jag kom på det. Det är inte alltid jag är så smart ;)
Nej Nina! Marsch pannkaka. Eller vaddå marsch jag ska ju bara vrida mig lite till vänster så har jag allt framför mig men ändå. Ni fattar!
Puss

Inga kommentarer: