måndag, november 17, 2008

Mååååndag

Detta är starten av veckan. Kommer att bli en bra vecka känner jag på mig. Den börjar med två dagar med dermatology block. Jag hade lite onda föraningar för det var inte super bra föreläsningar förra gången föreläsaren var på besök. Men idag var han bra. Riktigt bra! Han har en skön stil. Om man bortser från att han har lite dålig koll på klockan. Efter derma blocket så blev det lite library time men var tvungen att ta en liten paus för att handla på DM. Och för att äta en liten sen lunch... Men lite fick jag gjort i alla fall. Det var trevligt!
Nu är jag hemma! woho! Skulle egentligen ha rättat min public health rapport men eftersom jag vaknade klockan 07.20 och skolan började 08.15. Det var stressigt värre att hinna i tid så jag glömde min pendrive så jag kunde inte skriva ut rapporten. Men det ska jag göra imorgon. Ska packa ner pendriven redan nu utifall att jag kommer stänga av alarmet imorgon med!
en kopp earl grey nu och ett avsnitt av min favvo serie...

Inga kommentarer: