tisdag, november 25, 2008

It just wasn't meant to be..

..today
Jag har verkligen inte varit överens med mig själv och hade noll motivering. V erkligen noll motivering till allt. jag var på ett fruktansvärt dåligt humör och även om humöret lättade lite så jag kunde tvinga mig själv till att plugga lite på biblioteket så gick det ändå inte något bra. Sen hade jag glömt min pulsklocka hemma så jag var tvungen att åka hem och byta om och hämta den. När jag sedan cyklade iväg till träningen så hade jag naturligtvis lämnat plånboken hemma och så var det bara att cykla hem igen. Då gav jag upp. Helt totalt. It just wasn't meant to be happening today!
Nu har jag sett en film och tvättat en maskin tvätt.
Nu har jag bara kvar att plocka upp grejer som ligger över hela lägenheten och diska upp så avslutar jag den här dagen sen.
vissa dagar får man helt enkelt låta bli att bråka med sig själv! alla dagar kan inte vara bra dagar!
men och andra sidan så kan man ju se allt från den lite ljusare sidan också. Nu får mina dåliga knän vila en extra dag. (det har varit helt bambi på hal is skakningar sedan i lördags). Jag har påbörjat att fixa så min tvättkorg inte svämmar över. Jag ska ta tag i den massiva oredan som numera sprider sig i lägenheten. Så något gott har den här dagen fört med sig i alla fall!
Men imorgon så kickar vi igång igen! Med en klackspark! det ni!

Inga kommentarer: