söndag, november 02, 2008

Så sitter jag här igen

och degar. Haha seriöst jag lovade mig själv att ta tag i mitt liv. Det var för en timme sedan! Haha så typiskt mig. Fastna på någon spännande sida och sedan har helt plötsligt en timme gått. Detta går inte! Ska plugga in min musikdata och sätta på lite partymusik och sätta mig ner och läsa forsningsartiklar. Vilken kombo! Men så får det nog bli om det ska hända grejer i det anderssonska hushållet idag. Städa upp efter mig själv måste jag göra det med. Det går inte att trilla inmitt i natten och hiva grejer runt omkring sig och sedan ignorera det i två dagar. Nej det går inte!

Igår var jag så jäkla nöjd med mig själv. Jag kom iväg på den där joggturen och det var hur härligt som helst! Mamma ringde när jag hade kommit hem igen:
M: Hej hur går det för dig?
N: Hallå. Jo tack här går det bara bra. Är så himla nöjd med mig själv.
M: Jasså varför då?
N: Jag har precis kommit in från en joggrunda ute.
M: (tystnad)
M: vad sa du? har du varit ute och joggat?
N: Ja! Underbart var det
M: *Gapskrattar*

Jahapp så gick den konversationen.
Senae på kvällen igår så cyklade jag hem till miss Å och såg på film och så gick vi igenom nattens bravader. Haha tydligen har jag förlorat två visitkort. haha hon den där zorro alltså!

Imorse så trodde jag att det var måndag och jag hade försovit mig när jag vaknade. Men så var ju inte fallet så då drog jag och tränade istället! Nu sitter jag har och fryser som man lätt gör efter träningen. Om ett par timmar är det radiology som gäller för hela slanten. Men nu så var det ju partymusik och forskningspapper
Musica por favor!

Inga kommentarer: