lördag, november 15, 2008

lördagsmorgon

Denna morgon går ingeting som jag vill... Släpade ut min trötta kropp vid halv sju. (Filmkvällen varade ganska sent igår)
eftersom jag hade sagt till mig själv att jag skulle vara på plats i skolan för att plugga klockan 8 så var det begränsat med tid för vad jag hann med på morgonen.
Eftersom jag var så trött så kokade jag kaffe och fyllde en termos och tog med till skolan. Dessutom tog jag med mig datorn för jag har lite ebooks på den som jag tänkte kolla i under dagens gång.
Usch tunga steg nerför backen till skolan och kommer upp på fjärde våningen där det finns några bord etc som man kan plugga vid. Sätter mig ner och öppnar väskan.
Då har en salva som jag har i väskan öppnat sig och kladdat ner sig överallt. Mobiltelefon, iPod pennor. Geggigt värre. tack och lov så låg datan i en annan väska.
Så det var bara att fixa med det i typ en kvart. Efter det så tog jag fram termosen och då hade den läckt lite den med. Haha tur att det inte var något större läckage för då hade jag blivit knäckt.
Nu ska jag blåsa kretsarna ur huvudet med musik för att vakna lite samtidigt som jag ska avnjuta en kopp kaffe eller två här uppe i min ensamhet. Får se när jag tar en paus för att gå ner till entren där det finns trådlöst internet
för att kunna publicera detta inlägget.
men nu ska jag sätta fart och kolla in mina ebooks så inte den här morgonen var totalt bortkastad!
Kramar i massor

Termoskaffe det är gott det... Myskläder till max: skoltröja med t-shirt stretch jeans och benvärmar... sköööööntSå här mycket folk hade jag sällskap med under stor del av förmiddagen... det var isolerat och skönt.

haha lekte lite igen... ganske ser jag ut så här om x antal timmar när jag har slutat plugga... vem vet=)

Inga kommentarer: