onsdag, november 19, 2008

Samla sina tankar

Så här på kvällen när jag ska skriva ett litet inlägg här så måste jag alltid tänka efter vad jag har gjort under dagens gång. Idag har jag motionerat mer än jag har gått i skolan känns det som! Susat fram och tillbaka på min lilla cykel. En lektion inställd nästa inte etc etc.
Låren var som förståligt bly efter igår. Avslutade skoldagen med att leka lite på ENT department. Jag lyckades göra min PEG insättning på en pumpa på första försöket. Läraren bara skrattade åt mig när jag gjorde en segerdans!
Efter detta så blev det en tur ner på arkad för att handla lite mat. Investerade i en locktång för 3000 fts. Haha det är ju ingenting! Det var den dyrare dessutom.
Sen när jag cyklade hem så började cykeln låta som när man springer med en himla massa mynt i fickan. Så jag tror jag får hoppa över morgondagens föreläsning och ta en promenad bort och lämna in cykeln. Hinner inte senare på dagen så jag får lämna in den idag på morgonen och hämta upp den imorgon. Ja här gäller det att klämma in saker och ting i schemat.
Pratade en stund med mamma på skype och det var bara tråkigheter... Inget roligt alls...
Äsch nu ska jag nana tror jag.

Inga kommentarer: