tisdag, november 18, 2008

public health study!

Ja nu har jag äntligen blivit klar med fanskapet. Ursäkta språket men det var verkligen en tråkig sak att behöva spendera tid på. Imorgon ska jag lämna den ifrån mig och aldrig tänka på den mer! Hurra för det!
Idag har det varit dermablock igen. Det var bra idag med och sedan satt jag en stund på biblioteket och efter det så var det elective. Sen gick Å och jag och solade lite eftersom man nu knappt ser dagens ljus längre. Det var skönt! Väldigt skönt. Sen cyklade jag och sprang en mil. Tänk er det ni! Nina springa en mil. Jag är väldigt stolt just nu. Fast mina sedan tidigare dåliga knän skälver när jag går och det är nära att jag bara dröser i backen. Så om ni går förbi mig i skolan imorgon och jag ligger som en liten klump på golvet då vet ni varför jag ligger där.
Som sagt nu har jag suttit och justerat essayn. När jag har postat inlägget så ska jag diska upp lite snabbt och sedan krypa till kojs. Jag har satt på sängvärmaren så det kommer vara varmt och gott när jag kryper ner. Jag är verkligen som en gammal tant sängvärmare och allt;)
Natti natti på er

Inga kommentarer: