onsdag, november 26, 2008

Då vände det igen

Jag tror mitt lilla liv har en liten manodepressiv inställning till saker och ting. Idag var en mycket bättre dag. Detta trots att jag hade public health den första timmen för dagen (public hell i daglig mun) och förutom allt annat hade en extra timme med radiology. Radiology lektionen var väldigt bra! Läraren förklarade saker och ting väldigt fint. Sen hade jag faktiskt riktigt effektiv läsning av public hell på biblioteket. Alla runt omkring mig satt och läste viktiga saker såsom anatomi, fysiologi och biologi. Men inte Nina. Nej hon satt och läste om innehållet av smog i london vs los angeles. Om bioterrorism och om olika typer av strålning. Allt mellan himmel och gjord som man inte brukar ägna mer än fem sekunders tanke åt i vanliga fall har jag ägnat flera timmar åt nu... NÖÖÖÖÖÖÖÖDVÄNDIGT ja tydligen om man vill klara deras examen.
Hoppade runt lite i skolan emellanåt för att inte få träsmak i rumpan.
Promenerade hem runt 20 tiden eftersom jag och pappa hade bestämt skype-träff då för att fixa med biljetten till österrike. Tro inte när jag ringer att han inte har kommit hem från Zurich än! Men hallå? Om planet inte landar förräns 20.30 eller 21.30 eller var det nu var så kan man väl inte säga att man ska träffas på skype då. annoying. Men sån är min kära far. Jag accepterar! eller jag får helt vackert acceptera det eftersom det inte finns något jag skulle kunna göra åt det!
Nu ska jag koka mig en kopp thé. basta

Inga kommentarer: