söndag, november 23, 2008

damage control

VIlken kväll! Vilken underbar kväll! Sjukt kul! Herre min gud vilken rolig kväll. Bilder kommer senare om någon av dom få jag tog är suitable. Jag ska nu gå iväg till lemon och äta brunch! Men jag har precis insett att allt som kan få mig att se någorlunda normal ut är hemma hos Å. Smink, plattång etc allt! Damage control blir väldigt svårt med andra ord. Jaja får se vad jag lyckas med! Solen skiner ute och det är 11 grader kallt ute!
Jag sitter och funderar på om cykel är en bra idé. Cykla till Å ja så får det bli. Måste bara torka håret först tror jag.
Vi skrivs senare helt enkelt. Planen för dagen är ingenting! Se en eller två filmer lite episoder av något eller något liknande.
Nej herregud nu får jag föna håret så jag inte blir mer förkyld än vad jag redan är!

Inga kommentarer: