fredag, november 28, 2008

min fredag helt enkelt!

Hello hello allesammans!
Ja idag så har jag haft dermatology. Varmt som attan var det inne på sjukhuset. Tyckte synd om dom som låg inne. Man liksom möttes av en vägg när man kom in i salarna. Delades som vanligt upp i grupper. Kände mig inte direkt i mitt esse. jag hatar när det blir så varmt och klibbigt. Det verkligen tar musten ur en.
Efteråt så blev det lite library time. Superfokus var verkligen inställt och jag fick mycket gjort idag! Jippie! Känner att motivationen börjar komma tillbaka såhär lagom till helgen haha.
sedan bar det iväg på spinningspass. Eftersom jag inte har tränat sedan förra spinningspasset så hade jag fullt med energi i kroppen och det var bra det för hon körde på som vanligt. Fick en kombinerad endorfin-druvsocker kick mitt i passet. (ledaren delar oftast ut druvsocker mitt i passet till alla) Helt plötsligt så var jag invincible och körde på som bara f***n. Vi får väl se vad mina lår tycker om detta lilla påhitt imorgon.
Nu har jag kommit hem och bakat bröd. Så sjukt gott blev det. Tror jag måste ta mig en skiva till=)
Imorgon blir det en sväng till Budapestoch hämta upp mamsen som kommer. En liten tur på IKEA har jag också planerat! Sen kör vi tillsammans till släkten och på söndag så är det big time släktmiddag! Jag har så grymt mycket att göra nu ikväll men på något sätt så har verkligheten hunnit ikapp mig och jag är svintrött! Jaja lika bra att sätta ffart och inte sitta här framför datan!
Ciao

Inga kommentarer: