lördag, november 01, 2008

Lördag post Halloween...

Well hello min lilla blogg.
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var seg idag. Herregud! Jag tog det här med Halloween på sånt allvar att jag ser ut som ett monster även idag =)
Nej men ärligt talat. Jag hade sjukt kul igår! Det var så många som hade klätt ut sig så bra! En helt grön Hulken, Jokern, en alien, smurf, kissing booth, super mario bros bara för att nämna några.
Men för att börja från början så samlades Zorro, Lara Croft, White Angel, Dark Angel, The Devil och så naturligtvis The Gradebook (Moi) hemma hos Zorro. Vi åt pizza och drack vin och gjorde oss iordning för att sedan dra gemensamt bort till Apollo där festen var. Där blev det dans och så spelade revolver express och revelstone. Sen blev det ännu mer dans och dricka. Många var duktiga och signerade gradebooken med. Jag fick många bra betyg och det var flera som satte betyg på sig själv också. Haha vad jag skrattade när jag läste i den idag!
Idag är det lite trögt i huvudet. Jag ser ut som en jäkla graffitti vägg eftersom jag hade grades skrivit med tatueringspenna på mig. Det mesta är borta men långt ifrån allt. Håret hade sjukt mycket hårspray i sig så jag har inte vågat borsta det riktigt än.
Men jag har pluggat i alla fall. No pardons här inte.
Men nu måste jag snart ta tag i mig själv för jag ska bort till Lara Croft och hämta en film för ikväll blir det movie night. Jag ska även hämta min pulsklocka (som var en del av Laras kostym). Varför är det så viktigt att hämta den just nu. Jo för jag ska banne mig ut på en litten joggingstur och om det ska finnas något hopp om att detta verkligen ska hända så behöver jag min pulsklocka. Aj aj släpa min stackars kropp ut är precis vad jag behöver men aj aj det känns sådär lockande..
Nu ska det hända! Först en borste i håret i alla fall. Aj aj aj!

Inga kommentarer: