torsdag, november 20, 2008

Hej svängningar

Ja imorse var en fruktansvärd morgon! Allt gick verkligen åt skogen. Jag ville seriöst bara gå och lägga mig igen. Fruktansvärt. Inte ens kaffe hjälpte. Jag skojar inte absolut fruktansvärt. Allt gick åt skogen. Men jag fick iväg min cykel på reparation i alla fall. Och kom iväg till pharma lektionen. Och vidare till clinical biochemistry.
Citat från clin biochem läraren: "Nobody is in your urine"
eeeeh okay. Ja well nu vet vi det.
Hade pharma session hemma hos mig på eftermiddagen. Jag lagade fiskgratäng från scratch. Stolt stolt stolt. Herregud!
Ja nu blir det i alla fall och ta det lite lugnt och se lite film sen blir det att diska upp och gå och lägga mig! Imorgon är det förhoppningsvis en bättre dag! det är ju i alla fall fredag!

Inga kommentarer: