måndag, november 24, 2008

Sådana här dagar vill vi ha fler av

Vilken härlig start på veckan. Först ENT med genomgång av audiometry. Detta följdes upp med lunch på Coffein med söta T. Sedan rullade eftermiddagen på och jag kom in på biblioteket och möttes av en vägg av värme. så mycket folk. Men jag hittade en ledig plats och slog mig ner. Efter ett tag så hade jag pharmacodynamics upp till halsen. Precis i samma veva så får jag ett sms från T om jag ville komma och plugga med henne hemma hos henne. JAg flög upp från stolen fortare än man kan säga pharmacodynamics och hoppade iväg på lätta fötter bort till henne. Där blev det mer plugg, thé och sedan middag och kvällen avslutades med det sista avsnittet av True Blood. Mr Skarsgård är verkligen inte helt fel att titta på i den serien. Verkligen inte. Det var ett så bra avsnitt. Vilken vardagslyx dessutom! Få middag och trevligt sällskap på en måndag! Helt otroligt bra ju! Nu ska jag ta och försöka nana i alla fall för imorgon så tar vi tag igen! Härligt!

Inga kommentarer: