söndag, november 09, 2008

Lite skäll sätter fart på en

fick skäll för att jag inte uppdaterar min blogg. So here we go.
Sitter här nu på söndagskvällen. Är väldigt väldigt trött. Ska snart gå och lägga mig. Vi hade en liten studiesession här hemma och drack lite thé. Efter det försökte jag ta tag i mitt arbete igen men det gick väldigt segt. Så jag pratade lite med kompisar som jag inte har hört av på länge. Det var så härligt. Miss you guys!
egentligen så borde jag väl typ packa min väska eller något. försöka förbereda mig inför morgondagen så jag inte springer runt som en yr höna halv åtta på morgonen som alla andra dagar.
Men vet ni det har faktiskt sin charm det också. Känns som om det hör till på något sätt.
Imorgon blir det tillbaka till där jag hör hemma. Biblioteket. Usch ny vecka betyder dags att läsa pharma igen. Jag blir så trött av det men jag fick ett litet wake-up call nu i helgen. Det är dags att ta tag i den.
Äsch nu vet jag inte vad jag skriver längre. Dags att försöka få så nära åtta timmars sömns om det går! Stor kram på er allesammans! Nu kickar vi igång nästa vecka! Yihaaa!

Inga kommentarer: