lördag, november 29, 2008

Ready, set and I guess go?

Budapest baby=)
Haha jag har packat ner allt tror jag. Eller jag har säkert glömt hälften men jag ska ju bara vara borta en natt så det fixar sig nog. Jag blir helt matt när jag tänker på vad jag ska hinna med denna helgen.
  • Plugga- pharma på tåget, radiology på flygplatsen medans jag väntar på mami.
  • HM. Måste bara kolla in en liiiiiten sväng. Inte för att jag behöver något men bara för att ha varit där liksom.
  • IKEA. Som den äkta svensk jag är så är ju IKEA en självklarhet. Här ska jag bunkra upp med glögg, pepparkakor och pepparkaksdeg! En liten middag i restaurangen kanske? Köttbullar? Det var länge sedan!

Detta är vad som ska hända idag. Har en känsla av att pluggandet blir lidande men nu ska ajg skärpa mig och ta på plugg-glasögonen. Lite kul det där med glasögon. Ska jag vara seriös och plugga ska de helst vara på annars av. Jag och T filosoferade om det häromdagen. Man använder inte glasögonen alltför ofta för man vill inte bli beroende av dom. Men att man då väljer att gå omkring och se allt i en dimma istället är det verkligen bra?

Har lagt märke till att jag börjar se sämre och sämre. Har till och med börjat gå förbi folk för jag ser dom inte. Haha illa. Nina bakläxa dags att börja använda glasögonen mer!

Nej nu ska jag fixa det sista. Tåget går om 50 minuter! Puss på er!

Inga kommentarer: