måndag, mars 19, 2007

Zombiernas återkomst

Ja här var jag igen. Fortfarande trött som jag vet inte vad. Enda trevliga med denna kvällen är att vi inte har ett immunologiprov imorgon! Jippie!
Efter förra inlägget så blev jag övertalad att gå på dissection practice för ettorna. Som Mr Tima sa till mig: Good then you can help them! Well ja just det! Det blev recapitulation för Nina. My god vad jag har glömt grejer på två år!!! Var hur slut som helst i huvudet efter det och det var ju inte ens min lektion!
Men nyttigt var det i alla fall...
Nu sitter jag då här igen pch pluggar anatomi! Fryser lite lätt eftersom jag är så trött men snart ska jag nog gå och lägga mig!
Jag börjar definitivt bli gammal klockan är ju bara 21! Shit alltså, fram med rullatorn!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Glöm inte löständerna, läsglasögonen, käppen, dramaten och alzheimersmedicinen.

Anonym sa...

vafan kl9 på kvällen....upp med sig tanten :P
'
nu ska jag koka kaffe! =) i dag hade jag en föreläsning om sverige i 45 min , drog över lite smått.......skulle ha runt 15-20 min =) men det va lugnt......hahaha

Nina sa...

Löständer: Check, läsglasögonen sitter på näsan:Check, Kryckorna står i hallen: Check, Skolväskan där jag hade diverse varor i:check. Alzheimersmedicinen har jag glömt bort vart jag lade den någonstans