lördag, mars 10, 2007

Ursinnigt utbrott eller konsten att diska som en läkare!

Efter att immunologien hade retat mig tillräckligt länge så kom min ilska över herr physiologilärare över mig igen. Jag trodde jag hade botat den med en kram i skolan men det räckte tydligen inte. Han gav mig godkänt på provet i alla fall så man får väl vara glad för det... Idiot. Well så jag tog tag i min ilska och använde energin till att diska upp all disk och städa i vardagsrummet och köket! Ja det var ju välbehövligt så ilskan var ju på något sätt bra att ha=)
Nu ska jag ta och byta om till Å ikväll. Det blir Vit och svart blommig klänning med svarta strumpbyxor oh ett ursexigt Aercast ;)
Yeye nu får jag sätta fart och stryka klänningen! Kram

3 kommentarer:

Ivar sa...

Du måste upplysa mig ty jag vet icke vad Aercast är. Dock låter det såpass intressant när du beskriver det så jag måste fråga =)

Nina sa...

Aercast är ett slags orthos med luftkuddar i. Eller om jag ska förklara det på ren svenska. Min skena runt foten. Kan ta kort på den någon dag om du vill =)

Ivar sa...

Oooh, najs!