tisdag, mars 20, 2007

Inspiration

Alltså jag syftar på nya idéer etc inte att andas in! Hur kommer det sig att bloggen har blivten sådan drog samtidigt som jag kommer på mindre och mindre grejer att skriva om? Detta kan ju beror på fler saker:
Att inte mycket händer i mitt liv just nu? Det är mest skola,skola och ja just det skola;)
Ni har redan hört om mitt överdådiga kaffedrickande och hur trött jag är för det mesta (jag skyller på det O-nina-vänliga schemat)

Men allt åsido så börjar jag bli lite smått orolig för mig själv. Jag måste hitta en ny hobby här nere förutom internet och att låta bli och städa mitt rum. I helgen tog jag upp mina obefintliga makramé kunskaper och gjorde två armband. Fråga mig inte varför och så vidare snygga blev de inte heller. Har även fortsatt på min stickning som jag påbörjade någon gång för hundra år sedan! Hjälp! What's happening to me??!!
So folks det är bäst att dra sig ur nu innan det blir riktigt otäckt som att jag börjar göra min egen sylt eller något. Om detta händer så har ni alla lov till att göra slut på mitt lidande. Haha
Love y'all

Update:
Kanske borde skriva en liten förtydlig innan ni alla andra sätter kaffet i vrångstrupen

Jag var tvungen att repa upp delar av stickningen två gånger för jag har glömt bort hur man stickar.
Jag har egentligen inte så tråkigt som det framstår, bara svamlar på lite i vanlig Nina ordning.

Så nu ska jag stoppa Ipoden i öronen och lyssna på lite go musik och diska upp innan jag måste förbereda mig inför anatomin imorgon! Hoppas J blir stolt över denna uppoffring nu;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, Nina har blivit händig - då vet du vad som väntar i sommar. Pysselkväll!

Nina sa...

Haha nu ska vi inte ta ut sånt i förtid! Jag skrev ju att armbanden inte blev så bra och halsduken kommer vi kanske få se om en 16års tid när den börjar bi klar. Ser inte ljust ut i dagsläget i alla fall!