lördag, mars 24, 2007

Bra kväll trots allt

Efter att ha irriterat mig över immunologin. Haha det var väl inget nytt. Så satte jag mig och såg lite avsnitt av OTH. Haha sjukt bra!
Helt plötsligt så ringer min alldeles egan Einstein! Gud vad kul! Det var så länge sedan vi snackades så det var en härligt överraskning. Tyvärr så gjorde det ungerska nätverket att vårt samtal blev upphackat till hundra miljoner småbitar men det gick bra ändå. ¨
Efter och mitt i det hela så ringer lilla mamma! Farfar är sjuk i lunginflammation så de ska åka ner till honom imorgon. Får hoppas att han klarar sig ur det men han är en krutgubbe utan dess like så det går nog bra. Men lite tungt var det ändå.
Efter det så ringer Y och frågar om jag har lust att komma över på middag. Så himla sött gjort utav honom men jag kände mest bara för att sitta hemma och slippa göra mig iordning... Men vi tar igen det en annan gång.
Kvällen avslutades med popcorn och Beat for Beat och Så ska det låta i soffan. Myspys

Inga kommentarer: