fredag, mars 09, 2007

Fredagskväll eller torsdag beroende på hur man ser det

Ja här sitter då lilla Nina! En fredagskväll! En av grannarna har party party = galna människor i trappuppgången. Jag slår till lite extra med en Kaffe Baileys men det är allt jag kan tillåta mig själv ikväll eftersom det är skola imorgon. Det och en omgång av bejeweled där jag slog Ks rekord så nu kan jag lägga undan det spelet tills nästa gång hon slår mitt. That's how it works.

Jag har tre olika kaffekoppar på mitt skrivbord just nu från idag. Inte visste jag att jag hade druckit så lite här uppe... Jag kan också tala om att det krävs stor självdisciplin att inte fylla på någon av kopparna med nytt kaffe. Får helt enkelt gå ner med dom så de får bli kompisar med den övriga disken som jag ska ta imorgon...

Virrigt inlägg tycker ni kanske men jag är trött och grinig över att vi blir tvingade att gå till skolan på en lördag. Snacka om okatolskt för då måste man ju jobba på en ssöndag... Borde starta reform i detta landet. Ninismen behöver fler anhängare...

Inga kommentarer: