onsdag, mars 07, 2007

Eh ja just det

Kudden vann imorse kriget mot väckarklockan. Eller åtminstone tror jag det för jag vaknade helt oskyldigt klockan halv nio och undrade vad klockan egentligen var eftersom det var sol ute. Jaha det var bara att inse faktum att man inte skulle hinna till lektionen som började för en halvtimme sedan och finna sig i det. Nu har jag tagit mig en dusch, ätit frukost med O,O och K samt funderat på vad som bäst matchar gipset (som för övrigt ska bort imorgon Jippie!!!) kjol eller byxor. Det är nämligen 17,6 grader i skuggan!!! yeah yeah nu ska jag göra mig iordning så jag hinner i tid till nästa lektion hoppas jag!
Tjing

4 kommentarer:

Ivar sa...

Oh, varmt! Lite vår hade varit fint här.

*gnolar på rosa helikopter*

Nina sa...

Men Ivar jag sa att du skulle lyssna på Leek-sången i en timme... Slår vad om att du stängde ner fönstret efter ca 230 sekunder! Var god gör om.

Nina sa...

ooops 30 sekunder menar jag naturligtvis

jwenestam sa...

hahaha *gnolar med på rosa helikopter och dör av skratta samtidigt*

det var ju ett tag sen man hörde den hit:en =)

tack najn för att du lättade upp min läxläsning