lördag, mars 31, 2007

Utvilad!

Ja det blev inte så mycket mer skrivit här igår... Var lite lätt trött. Varje gång jag försökte lägga mig för att sova så var det något som väckte mig precis när jag började komma in i sovmodus; telefonen ringde, katten kom hoppande, kaffet hade kickat in, natta kom hem. Så tillslut insåg jag att det inte var menat att jag skulle sova och gav upp försöken.
Sen åkte vi iväg för att handla mat och fylla upp kylskåpet (hey det såg ju nästan ut som mitt kylskåp minus lite bacardi breezers) för det sista som fanns där hade jag lagat lasagne på...
efter det såg natta och jag en film och sen gick jag och lade mig för kvällen.
Idag så fick jag sova till nio innan pappa kom och släppte in katten till mig. Sen gick jag upp och åt frukost sen hade mamma drabbats av städartagen så det var bara att hänga på. Till lunch grillade vi korv och sen gick jag ut i trädgården och pratade med några grannar. S kom över en sväng på förmiddagen...
Nu ska jag göra mig iordning inför kvällen spex!
Ciao

Inga kommentarer: